mandag 28. mai 2012

Ja, da ble det verken huset eller leiligheta på oss, men vi har selvfølgelig vært på flere visninger. På fredag var vi å så på et rekkehus, 114 kvm, med stor stue, tre soverom, lagringsplass og ikke minst et vaskerom! Så da får vi se på tirsdag, om de vil godta vårt bud. Blir spennende, men nå begynner eg faktisk å bli litt passiv til akkurat det der, å håpe og tru. Nå har vi brent oss så mange ganger at eg er blitt litt pesimistisk. MEN, eg har selvfølgelig innredet rekkehuset allerede, til minste detalj.

Som nevnt tidliger elsker eg jo Slettvoll og da spesielt Helene Hennie sitt design. Så disse bildene er mye brukt den siste tiden.








Eg skulle gjerne vært hoo Tone Damli Aaberge, ikke pga. musikken, heller ikke pga. Aksel, men grunnet all det flotte designet som bare er en telefon unna!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar