søndag 9. september 2012

Alpakka heaven

Nu sitt eg å ser etter strikkeoppskrifter, og kom over en fantastisk side med mye flott. Marte Helgetun har flotte plagg, de fleste laget i alpakkagarn. Nydelige design til både store og små.

og sånn ellers så er vi flyttet inn i ny leiligheta og holder på å pusse så smått opp. bilder kommer sånn etterhvert. tror eg . har ikke greid å bestemme meg for hvilken stilart eg liker ennå, helt fra det industrielle til slettvoll, men nå i det siste har eg begynt å tenke på hvitt og moderne. Min kjære er ganske frustrert, for det er nye planer hver dag og det blir litt rot i systemet om gangen er en stil , stua en annen og kjøkkenet et tredje. men det kommer seg nok. men må nok ta malekosten fatt igjen i gangen, litt irriterende, menmen, må man så skal man ;P

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar