tirsdag 2. oktober 2012

Drømmer

sitter å ser på Drømmedesign på VOX og , ja, drømmer meg vekk. Tenk hvor mye mer hus man hadde fått hvis man hadde bodd litt utenfor bysonen. Det hadde ikke gjort meg noe å bo litt landlig til, heller en fordel. Eg er vokst opp på bygda og syntes da at det var litt kjedelig, men når eg tenker tilbake på det, så var det utrolig lærerikt og givende i form av grunnverdiene man får og ikke minst friheten. Selvfølgelig har det sine ulemper med tanke på skolen videre, som vgs, da må man reise bort og leve på egenhånd og det kan være en skikkelig utfordring, snakker av erfaring.

Men eg kunne godt tenkt meg en plass bare noen km unna sentrum, hvor man kan gå en tur i skogen rett fra døra og sleppe ut ungan uten å sitte igjen som et nervevrak. Vi satser på å få bygge et eget hus etterhvert, sånn 5-6 års plan. Så vi har begynt å spare til egenandelen. For vi vet nå at topplån er DYRT.
Har selvfølgelig vært på alle nettstedene til husleverandørene, og funnet flere alternativer. Viktig å ha drømmer...



boligpartner Milano

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar